Hoofdrol rozen Schreurs in programma De Bachelor

Hoofdrol rozen Schreurs in programma De Bachelor

Sinds 24 juni is het nieuwe seizoen van De Bachelor te zien bij Videoland. Tony Junior stelt zijn hart open in zijn zoektocht naar de vrouw met wie hij 100 gaat worden. Maar liefst twintig vrijgezelle vrouwen doen een gooi naar het hart van De Bachelor. Hoe dit romantische avontuur verloopt en wat de uitkomst is, is de komende weken elke donderdag te volgen bij Videoland. Rozen spelen een grote rol in De Bachelor.

Elke aflevering bepaalt Tony Junior in de rozenceremonie welke dames een roos ontvangen, maar ook wie geen roos ontvangt en huiswaarts moet keren. Als aandenken aan deze bijzondere periode, is de Red Naomi! roos even de speciale Tony Junior roos. De koppeling van de rode roos aan de bachelor Tony Junior is tot stand gekomen met RTL, Videoland en LM Flower Fashion Productions in samenwerking met FM Group in overleg met Schreurs. Gezamenlijk worden er promotionele acties gerealiseerd om de rode roos als symbool van de liefde onder de aandacht te brengen waarmee een nieuwe jonge doelgroep bereikt wordt.

Tijdens de persdag in het Utrechtse Ruby Rose werden de rozen opvallend gestyled waardoor de rozen goed in beeld te zien waren in RTL Boulevard en SBS Shownieuws tijdens het interview met Tony Junior. De roos werd ook opgenomen in het officiële perspakket dat vanuit Videoland naar bekende media en diverse influencers is toegestuurd.

'De Bachelor' is exclusief te zien op Videoland.


(Foto: RTL / LM Flower Fashion Productions)

Bron: Goedemorgen

Deel artikel