Opti-flor pakt door richting 100% digitale orders
Geplaatst op 25 september 2020
100% Digitaal werken betekent dat het aanbod vanuit de kweker online staat op Floriday en de koper de order uiteindelijk online plaatst. Dit zorgt voor de nodige veranderingen in de huidige werkwijze. Digitalisering zorgt uiteindelijk voor een efficiëntere werkwijze, minder fouten bij bestellen en betere informatie-uitwisseling.
Momenteel draaien Opti-flor locaties Design en Multi-flora met klanten in de Floriday omgeving om alles goed voor te bereiden en te testen. Er wordt hierbij gebruik gemaakt van de nieuwste technieken (API-koppelingen) om zo samen een passende digitale infrastructuur neer te zetten.
Eén van de functies die Opti-flor in Floriday gebruikt is 'Mijn winkel', vertrouwde kopers die geen of maar gedeeltelijk gebruik maken van een (eigen) softwarepakket kunnen via deze functie direct digitaal inkopen. Ruud Blankman, salesmanager bij Opti-flor: "Voor onze klanten wordt het aanbod van Opti-flor eenvoudiger en overzichtelijker gepresenteerd. Zo kan er genavigeerd worden binnen onze collecties. Tevens bestaat de mogelijkheid om real-time het productaanbod inzichtelijk te hebben. Ook de aantrekkelijke pot-plantcombinaties met ons D.O.C.G. keramiek zijn straks gemakkelijker te vinden. Dit maakt het samenstellen van mixkarren uit onze diverse collecties met bijpassend keramiek eenvoudiger."
Bron: Goedemorgen
Meer nieuws