Sion inspireert orchidee-marketeers

Sion inspireert orchidee-marketeers

Vijfentwintig marketeers - allen werkzaam voor phalaenopis-kwekers - kwamen dinsdagmorgen bij elkaar om inspiratie op te doen en kennis met elkaar te delen. Instagram expert Kirsten Jassies nam de deelnemers mee in de wereld van Instagram.

"Wees persoonlijk, authentiek, creatief en oprecht geďnteresseerd in je volgers", was de boodschap van Jassies. Daarnaast gaf zij de gasten tips en tricks hoe je de content verrassend en vernieuwend houdt. Na een stoomcursus Instagram stories en reels gingen de marketeers zelf aan de slag met het maken van video's en foto's in het Sion Trend Lab. Daarna was er een inspirerende tour langs drie trendpresentaties in het Sion Trend Lab waarin de nieuwste trends voor phalaenopsis uitgewerkt zijn.

Jaarrond trends in Sion Trend lab
De Phalaenopsis continu vernieuwen, is de missie van Sion. Niet alleen op het gebied van raseigenschappen, maar ook op het gebied van marketing. "In het Sion Trend Lab op ons bedrijf inspireren we jaarrond kwekers en hun klanten met nieuwste rassen, trends en concepten. Samen kunnen we de consument blijven verrassen en de phalaenopsis gewild houden", aldus marketeer Maarten Huisman.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel