Syngenta Flowers stelt nieuw Hoofd Marketing aan
Geplaatst op 27 mei 2022
Schlösser's marketingachtergrond begint op de KEDGE business school waar hij zich specialiseerde in marketing management. Daarna werkte hij in verschillende functies in brand en portfolio management van de fast moving consumer goods industrie en nu, sinds 2020, Syngenta Flowers. Deze benoeming is een goed voorbeeld van het streven van Syngenta Flowers om te blijven investeren in een sterke marketingorganisatie op wereldwijd en regionaal niveau.
Schlösser over zijn overstap naar marketing: "Ik ben nu nog enthousiaster omdat mijn nieuwe rol mij in staat stelt om de implementatie van ons onlangs gepresenteerde 15-jarig strategisch plan te stimuleren, waarbij ik een belangrijke bijdrage mocht leveren. Deze kans biedt mij de mogelijkheid om mijn strategische kennis uit andere sectoren te combineren met mijn marktkennis als voormalig sales manager. Ik kijk ernaar uit om deel uit te maken van een ervaren marketingorganisatie en een sterk managementteam."
De onlangs nieuw aangetreden Global Head of Marketing Emily Mason is er trots op Schlösser als aanvulling in het team te hebben: "We zullen samenwerken om een brug te slaan tussen de regio's en middelen aanwenden om nieuwe producten wereldwijd te lanceren, waarbij we ervoor zorgen dat ze geschikt zijn voor elke unieke regionale markt. Felix' operationele bedrijfsinzicht binnen Syngenta is een aanwinst, hij heeft een uitstekende productkennis en fit. Zijn verkoopervaring zal er zeker aan bijdragen dat de band van het marketingteam met hun publiek zal verbeteren, zodat de teler duidelijk in beeld is."
Bron: Goedemorgen
Meer nieuws