Thursd Online Trade Fair van start gegaan
Geplaatst op 01 oktober 2020
Diverse veredelingsbedrijven, waaronder Dümmen Orange, Royal Van Zanten, Anthura, Interplant, Evanthia en De Ruiter, schreven zich al snel na de bekendmaking in voor de Thursd Online Trade Fair (#TOTF2020). Ook kwekersgroepen zoals Marginpar, DecoFresh, Decorum en Addenda en individuele kwekers zoals Nolina en Gerbera United zijn aanwezig op deze online beurs.
Arnold Wittkamp van Thursd vertelt: "Het mooie van een stand op de TOTF2020 is dat je online heel goed zichtbaar bent. Bedrijven met een online stand krijgen een opvallende plek op de homepagina van Thursd. Die homepagina is onze beursvloer, waar de bezoeker een stand 'binnenloopt' door erop te klikken. Standhouders profileren hun bedrijf, producten en diensten in hun online stand. Hun webpagina's blijven ook na de #TOTF2020 op Thursd zichtbaar en goed vindbaar. Daarbij bieden we opties voor extra publiciteit in onze nieuwsbrieven en op onze sociale kanalen. Ik ben blij dat ook bedrijven zoals MPS, Broekhof en Holex zich inmiddels hebben aangemeld, zodat het voor steeds meer mensen in de bloemenbranche interessant wordt om de #TOTF2020 van Thursd te bezoeken."
De verwachting is dat het aantal bezoekers van de website begin oktober een stuk hoger ligt dan daarvoor. De laatste maanden groeit Thursd in bereik elke maand met ongeveer 20%, zowel op de website als via de sociale kanalen. "Tijdens de #TOTF2020 zullen standhouders op de online beurs ook hun eigen netwerk aansporen te gaan kijken naar Thursd", aldus Arnold Wittkamp. "In deze coronatijd zien we dat online engagement een belangrijke meerwaarde biedt ten opzichte van de bestaande contactmogelijkheden. Thursd loopt hierin voorop met deze online trade fair; het begin van een nieuwe trend."
Bron: Goedemorgen
Meer nieuws