Thursd organiseert online Trade Fair in oktober

Thursd organiseert online Trade Fair in oktober

Online platform Thursd houdt tussen 1 en 14 oktober een internationale online Trade Fair. Aanleiding zijn de onzekerheid rondom het coronavirus en het wel of niet doorgaan van traditionele beurzen, gecombineerd met de sterk toegenomen online aanwezigheid van bedrijven op internet. Dankzij de online Trade Fair is het voor bedrijven in de sierteelt toch mogelijk om internationaal aandacht te krijgen voor hun producten en diensten.

De Thursd Online Trade Fair (#TOTF2020) is een beurs die alleen online is te bezoeken. Standhouders kiezen een online stand op de homepagina van de Thursd-website. Daaraan gekoppeld krijgen zij een eigen webpagina op Thursd waarin ze hun bedrijf, producten en diensten profileren. Deze webpagina blijft ook na de #TOTF2020 op Thursd goed vindbaar en wordt door Google goed geďndexeerd. De redactie van Thursd besteedt veel aandacht aan de juiste SEO op elke pagina. Daarbij zijn er opties voor extra publiciteit in de nieuwsbrieven en op de sociale kanalen.

De hele wereld volgt Thursd
Thursd, een internationaal online platform met verhalen van en over bedrijven en personen in de sierteelt, begon in september 2019. Inmiddels is Thursd een bekend internationaal mediaplatform met bezoekers van over de hele wereld. Elke maand bezoeken ruim 60.000 mensen de website. Wekelijks worden 50.000 mensen bereikt met de nieuwsbrieven en met een IPM van 15,6 lukt het om op Facebook maandelijks ruim 100.000 mensen te bereiken.

De verwachting is dat het aantal bezoekers van de website begin oktober een stuk hoger ligt. Thursd groeit de laatste maanden in bereik elke maand met ongeveer 10%, zowel op de website als via de sociale kanalen.

Thursd bereikt de juiste mensen
Jennifer Laarman, socialmediaspecialist van Thursd: "Het is geweldig om te zien dat de online-strategie van Thursd zo goed werkt. De mensen en bedrijven die op Thursd staan of worden genoemd, zoals kwekers, veredelaars, handelaren, influencers en designers, delen massaal de verhalen van Thursd op hun eigen sociale kanalen. Op deze manier bereiken zij veel mensen. En de juiste mensen. Dat is nog het belangrijkst."

De bezoekers van de Thursd-website komen uit 87 landen, waaronder de VS, Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Frankrijk voor ruim 70% van de bezoekers zorgen.

Thursd (www.thursd.com) is een internationaal online platform/magazine met verhalen van en over bedrijven en personen in de sierteelt. Hiermee verbindt Thursd de keten vanaf de veredelaar tot aan de consument.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel