Tulpen.nl in beweging
Geplaatst op 29 januari 2021
Tulpen.nl werkt voor de grootschalige verkoop van tulpen nauw samen met een aantal Europese retailers. Om de winkelmedewerkers van die samenwerkingspartners te bedanken voor hun bijdrage aan de tulpenverkoop op de winkelvloer, verraste Tulpen.nl ze onlangs met een Tulpen.nl Glossy. Oftewel, een magazine boordevol vrolijke foto's, leuke interviews, toffe tulpenuitjes en praktische tulpentips. Joost Wesselman, trotse eigenaar van Tulpen.nl: "We wilden de winkelmedewerkers in het tulpenzonnetje zetten en ze tegelijkertijd kennis laten maken met Tulpen.nl." Het magazine is goed ontvangen. Joost: "We krijgen vooral te horen dat mensen het leuk vinden om zo een kijkje achter de schermen van ons bedrijf te kunnen nemen en te zien wie die mooie tulpen maakt. We hebben het magazine met plezier gemaakt en het is mooi om te ervaren dat dat overkomt."
Tulpen.nl webshop
Naast het magazine lanceerde Tulpen.nl onlangs ook een eigen webshop en betrad daarmee een extra afzetkanaal. Met de webshop speelt Tulpen.nl in op de groeiende verkopen van bloemen via internet en op de grote populariteit van tulpen. Joost Wesselman: "De coronacrisis heeft de toch al stijgende verkopen via internet nog een extra boost gegeven. Een kwalitatief, goed aanbod van tulpen die direct vanuit de productiekassen naar bestellende klanten verzonden wordt, mag daarin in onze optiek niet ontbreken. Temeer omdat de tulpenafzet nog steeds groeiende is: de tulp is een van de topfavorieten van consumenten.''
Klanten kunnen op de Tulpen.nl webshop een bos van twaalf tulpen bestellen maar ook een veelvoud daarvan. Een bewuste keuze. Joost: "Mensen associëren tulpen met liefde, vrolijkheid, plezier en energie. Tulpen laten de zon schijnen in huis of op kantoor en zijn daarom ook bij uitstek geschikt als cadeautje. Wij willen het voor families, verenigingen, scholen en bedrijven die iets te vieren hebben makkelijker maken om hun achterban te verrassen met een bos tulpen, die door ons namens hen thuisbezorgd wordt."
Bron: Goedemorgen