Waarom meedoen aan Greenovation Award?
Geplaatst op 23 augustus 2022
1. Essentieel voor de toekomst
Duurzame productie en duurzame producten zijn steeds vaker de norm: de internationale consument verwacht duurzaamheid. Producenten en handelaren zijn zich bewust van het belang daarvan. Verduurzamen is nodig om ook in de toekomst als ondernemer succesvol te blijven. Duurzame innovaties zijn essentieel voor onze toekomstbestendigheid. Met de Greenovation Award vraagt Royal FloraHolland extra aandacht voor deze ontwikkelingen.
2. Een prijs is goud waard voor uw imago
"Een prijswinnend product is a license to produce," vertelt Bram Bernhard. Zijn plantenkwekerij won de trofee vorig jaar. "We kregen ook echt veel reacties. De Greenovation Award heeft een groot bereik. Het heeft ons veel goed gedaan, het is goud voor het imago van ons bedrijf. Het zorgt echt voor meer klanten."
3. Inspiratie en motivatie
Alle inzendingen voor de Greenovation Award kunnen andere ondernemers inspireren tot nieuwe ideeën of tot het geven van een eigen draai aan een innovatie die ze hebben gezien. Zo motiveert de Award ondernemers verder te gaan op het pad van verduurzaming. Of u nu wint of niet, alleen al door deel te nemen, wisselt u ideeën voor verduurzaming uit. Het helpt de focus op verduurzaming te houden. Dat is goed voor uw bedrijf, voor de sector en voor de maatschappij.
4. De Award en alles wat daarbij komt kijken
De winnaar van de Greenovation Award gaat natuurlijk nooit met lege handen naar huis! Naast een mooie award van duurzaam materiaal is er een professionele foto- en videoshoot. Ook krijgt de winnaar gratis standruimte op de Trade Fair Aalsmeer 2022. Reken daarnaast op flink wat media-aandacht. Wordt uw inzending genomineerd, dan levert u dat een presentatie op de beursvloer op.
5. Mooi verhaal voor uw klanten
De Greenovation Award levert producten en concepten op, die ingrediënten zijn voor mooie verhalen. Als ondernemer kunt die verhalen vertellen, om te laten zien wat de sierteeltsector kan betekenen voor de maatschappij. Door dat verhaal vaker naar buiten te brengen, verstevigen we het bestaansrecht van de sector op de lange termijn.
6. Waarom niet?
Er zijn heel veel redenen op te noemen om niet mee te doen, maar laat bovenstaande punten even goed tot u doordringen. Met een heel klein beetje moeite, kunt u er een hoop voor terugkrijgen. Wees trots op uw onderneming en ga voor deze gratis PR!
Leg jij ook de focus op duurzaamheid en ben je bezig met een innovatief duurzaam product of concept? Wellicht kom je dit jaar in aanmerking om genomineerd te worden voor de Greenovation Award. Meld jouw product aan en zorg dat jouw product of concept in de spotlight komt te staan. Aanmelden kan tot 2 september via deze link.
Bron: Royal FloraHolland
Meer nieuws